De Ckaart is in de eerste twee weken van de lancering al door vele duizenden cultuurliefhebbers aangeschaft. Omdat de Ckaart niet persoonsgebonden is, kan men de kaart ook uitlenen. Dat zorgt nog eens voor extra gebruik en dus extra bezoekers.
Ons wordt nu al gemeld, dat men extra bezoekers krijgt. En elke dag worden weer meer Ckaarten in grote aantallen besteld.
Eind deze maand zullen al meer dan 10.000 Ckaarten in omloop zijn en voor de zomer zullen naar verwachting circa 50.000 Ckaarten uitgegeven zijn.
Wie hier om kon lachen heeft geen gevoel voor humor… De grote avond van mijn lagere school in 1980 was nog beter dan dit suffe toneelspel. Blij dat we met zijn allen wegegaan zijn tijdens de pauze.
Omdat de relatief kleine investering veel extra bezoekers en dus extra omzet oplevert. De extra opbrengsten zijn de investering van nog geen € 60,- voor 52 weken publiciteit bij alle Ckaart houders, dus meer dan waard. Wat kost een advertentie en wat levert die op?
Loek Zonneveld, hij is en blijft mijn favoriete toneelverslaggever. Aan het zien van een voorstelling kom ik niet zo makkelijk toe, daarvoor woon ik te veel en te ver uit de buurt, maar het lezen van de recensies van L.Z. maken het zien van een voorstelling soms overbodig. Al zou ik na het lezen van deze “Gejaagd door de Wind” misschien toch zijn gaan kijken. Bloemrijk noem ik het zoals hij schrijft en ik houd van boeketten. Ga zo maar door, en dank je wel. Ted Keijser
Wauw wat n voorstelling… Zo puur, je lacht met Fahd mee, maar je voelt zijn worsteling / pijn….. Iedereen heeft n stukje Fahd in zich… Iedereen heeft weleens Schijn…..
Ik vond dat je geweldig speelde. ik had nog nooit van je gehoord, maar je was geweldig, zeker naast zo’n beroemde Anne-Wil Blankers, die natuurlijk subliem was. veel succes verder in je carriere en hopelijk tot een volgende keer.
Met alle respect, maar theater Kikker heeft meer dan gelijk. Waarom zouden zij en de artiesten in eerste instantie voor jullie advertentie en werkkosten moeten opdraaien?
Op dit moment zijn de negatieve kanten groter dan de positieve. Eerst maar even afwachten dus.
Dat u zich niet wilt verdiepen in de aspecten van de Ckaart en er wel een mening over heeft, is uw goed recht. Maar u wilt zelfs niet ervaren wat het positieve effect van het gebruik van de Ckaart is. Dat is bedenkelijker.
Gelukkig zien onder andere musea en theaters wel dat de investering zich heel ruim terugverdient. U doet uw theater tekort.
D. Polak
P.S. U maakt de kosten van een Ckaart voor cultuurliefhebbers ruim € 5 euro duurder dan de werkelijke kosten (€ 9,90).
Ik herken de opmerkingen die de recensent maakt op dit stuk. Gisteravond de voorstelling in Arnhem bekeken en mijn conclusie is dezelfde voor wat betreft het begin en eind. Aan het begin had ik moeite om erin te komen en het einde begreep ik alleen omdat ik me vooraf verdiept had in de regie van het opgevoerde stuk. Echter, het stuk heeft me wel echt geboeid en aan zich gebonden. Dus mijn eindconclusie is, los van begin en eind, dat ik het een goed stuk vond!
Ik zag de voorstelling vanavond in Den Haag. Het is lang geleden dat ik zó slecht spel heb gezien. De acteurs luisterden niet naar elkaar en reageerden en bewogen totaal gekunsteld. Victor was bij vlagen wel geloofwaardig, Oda en Sandra beiden in het geheel niet. Alleen Baue van Leyden kwam naturel over. Nee, dit zou echt niet op deze manier getoond mogen woorden.
Het Faderpaard heeft me tot in mijn diepste wezen geroerd. Wat een prachtige documentaire; ik zag hem op Ned.2 op tv. Mijn vraag is; bestaat er een DVD van? Ik zou met iedereen deze ervaring willen delen. Fryslân gaat me zeer ter harte. Margot Valeton- van der Velde, Loosdrecht.
Gisteren bezocht ik samen met een broer deze voorstelling. Ik ben het volkomen eens met de recensie,die naast dit artikel staat afgedrukt, van het dagblad Trouw. Dit stuk is een zouteloze draak met zouteloze grappen. Het leek wel amateurtoneel met een opvallende houterigheid gespeeld. Ik heb mezelf niet op een glimlach kunnen betrappen.
“Die Bauern” werd in het kader van het Holland festival, als onderdeel van het eerste optreden van de Volksbühne in Nederland in juni 1980 in de Amsterdamse Stadsschouwburg vertoond. De voorstelling was toen in de DDR reeds verboden, maar aangezien er een contract lag werd de voorstelling twee maal hier gespeeld.
Heb de voorstelling gezien op 6 maart in Rotterdam. Ik had me er veel van voorgesteld na de lovende recensies. Helaas boeide het me niet. De rode draad te uitgekauwd, niets nieuws onder de zon, te vaak al besproken met meer emotie, nergens een kwinkslag. Persoonlijk vond ik het betoog van anderhalf uur saai. Jammer.
Ik denk dat u voor uw theaterkrant beter op zoek kunt gaan naar een wat kritischer ingestelde recensent. Deze Passievrucht levert bijna twee uur lauw voortkabbelend toneel op met een mannelijke hoofdrolspeler die ieder dramatisch vermogen mist. Dat wordt vooral pijnlijk als hij gekunsteld de diepte in probeert te gaan. Ieder die wel eens een film met Nicolas Cage heeft gezien, weet wat ik bedoel. Er was totaal geen spanningsveld in dit stuk, de ontknoping was eveneens een deceptie. Oda Spelbos is ook wel eens beter op dreef geweest. Bovendien moeten de acteurs eens wat beter op hun dictie en verstaanbaarheid letten. In Roosendaal liet dat veel te wensen over.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.
Van D. Polak op Nieuwe kortingskaart voor kunst en cultuur
Van sander op Spuitsneeuw, een kerstrevue met ballen
Van Thom op Nieuwe kortingskaart voor kunst en cultuur
Van D. Polak op Nieuwe kortingskaart voor kunst en cultuur
Van Ted Keijser op Gejaagd door de wind
Van G Hagenstein op Schijn
Van Jacqes van Aggelen op Madame Rosa
Van Ton Veldhuis op Roedel
Van ton Delemarre op Raad voor Cultuur adviseert over cultuurparticipatie
Van Thom op Nieuwe kortingskaart voor kunst en cultuur
Van D. Polak op Nieuwe kortingskaart voor kunst en cultuur
Van Claudia Swart op Oresteia
Van Anna Nicolai op De passievrucht
Van M. Valeton - van der op Faderpaard
Van m smit op De verleiders - de val van een superman
Van Sadettin Kirmiziyüz op Julius Caesar
Van arthur Sonnen op Regisseur Fritz Marquardt 1928-2014
Van Edel Harteveld op Gaandeweg
Van henry greenways op Schijn
Van Jaap Pleij op De passievrucht