Alle reacties

  • Van Ton van Goor op Blues in boxes nr. 03/12

    Ik ben e.e.a. met de recensent voltrekt oneens!
    Het format is juist spannend en verstild tegelijk!
    Juist dát voert de spanning op!
    Vervolg? Ja, graag!

    Ton

  • Van kristien op Men, de mening herzien

    Wat een mooi geschreven recensie.
    Intrigerend.
    Ik ga Men in oktober in Amsterdam zien!

  • Van Anouk Leeuwerink op Zeenomaden

    Bedankt voor je oplettendheid Alain, we hebben haar naam aangepast.

  • Van Alain op Zeenomaden

    mooie recensie Tuur. Is wel Astrid Ogiers, niet Rogiers.

  • Van lesley de vrede op George & Eran lossen wereldvrede op

    Oh ja, maak even 5 sterren theaterkrant!!!!!!!!!!!

  • Van lesley de vrede op George & Eran lossen wereldvrede op

    Ik zag vandaag een herhaling van Knevel & cd Brink en heb na 30 jaar tv eindelijk 2 personen gezien die echt de vinger op de zere plek leggen!

    Respect en iedereen die door blijft radicaliseren is eerder een probleem dan een oplossing!

  • Van Joke en Ed van Raam op Faderpaard

    Wij hebben de uitvoering gezien: geweldig.
    Ook op TV de uitvoering en de voorbereiding gezien.
    Onze vraag is, is er een DVD van te bestellen?

  • Van Hans Jutter op Dansdagen nomineert choreografen

    Mooie prestatie. Geeft de Dansdagen een spannend element. Proficiat aan de genomineerden!

  • Van Wilfred Schoonenberg op God vergeeft

    Confronterend? Ja! Schokkend? Dus ja! Maar een werkelijk schitterende voorstelling. Een groots acteur.

  • Van Bart Slegers op Matthias Mooij 1976-2014

    Only the good die young.

  • Van René van Peer op Matthias Mooij 1976-2014

    Ik heb Matthias enkele keren geïnterviewd. Steeds maakte hij indruk met zijn gedrevenheid, zijn creativiteit en zijn inzicht. Met zijn overlijden missen we een prachtig mens, en een fantastische regisseur.

  • Van Mar op Nieuwe kortingskaart voor kunst en cultuur

    Pas op galeries en kunstenaars, sla de handen ineen en doe hier nooit aan mee!
    Dit is hoe je het ook bekijkt oplichting, of het nu een juridisch afgedicht geheel is of niet.
    Zakkenvullerij zonder daar zelf maar iets voor te doen.
    WAAROM:
    klanten dwingen bij de galerie korting af, wapperend met een of andere C-kaart in de hand die ze bij een andere galerie hebben gekregen / gekocht.
    Oplichting, manipulatie, hoe meer er mee doen hoe groter de druk op andere galeries om ook mee te moeten doen wordt.
    Het enige wat je bereikt is dat uiteindelijk alle de prijzen omhoog gaan omdat er een geld-lek zit en het verdienmodel aangepast moet worden daardoor.
    Dom als je hier in trapt, slecht als galeries hier aan mee gaan doen. Als kunstenaars /galeries moeten we een vuist maken tegen deze zakkenvullerij. Laat ze zelf gaan werken en met eigen handel iets verdienen. Alleen met een web-siste en een of ander flut pasje!
    Niet doen, en voor diegene die er zijn ingetrapt (zoals ik) trek je onmiddellijk terug en meldt dit bij beroepsorganisaties en je collega’s daar war je kan.

  • Van Irene op War horse

    Op 19 juli samen met mijn dochter geweest en ja gemengde gevoelens, we hebben de film al enige jaren geleden gezien dus dat werkt ook niet mee. Carré was slechts voor de helft gevuld en het geheel kwam op ons wat amateuristisch over, wij kregen echt niet het gevoel dat we naar echte paarden zaten te kijken zoals we in een recensie gelezen hadden, de troubadour die tussendoor kwam kon wat ons betreft uit het stuk geschreven worden, zo ook de mannen met vogeltjes op een stok die over het podium renden. Dan te bedenken dat de plaatsen 80 euro per stuk waren dan bedenk je toch dat daar te weinig kwaliteit tegenover stond. Overigens vind ik de zitplaatsen in de loges ook wel aan de krappe kant, als je langer bent dan 1.80 m dan heb je echt een probleem.

  • Van Wim op War horse

    Afgelopen zaterdag heb ik de voorstelling ondergaan. Alle lof voor de paarden. Van Joey had ik het eerste kwartier de 4 mannenbenen onder het paard nog niet gezien. Geweldig, ontroerend, super. Maar…. het verhaal tussen de prachtige oorlogsscenes was niet om aan te horen. Soms amper te verstaan. Veel geschreeuw. En wie Jochum ten Haaf gecast heeft, moet zich afvragen, of hij niet een grote fout gemaakt heeft. Ongelooflijk wat een officier. Klein (daar kan hij natuurlijk zelf niets aan doen), een uniform dat enkele maten te groot is, en hij zwalkt als een zotte over het toneel. Ik kan me alleen maar voorstellen dat dit bedoeld was om Duitsers belachelijk te maken. Dat is gelukt! Al met al door de paarden en de prachtige scenes toch de moeite waard geweest.

  • Van Floordekoor op Stel je bent een koe

    Wow wat een verhaal

  • Van Karien op War horse

    Ik ben in de pauze gevlucht, meer kon ik niet verdragen. Ik heb een bericht naar de directie van Carré gestuurd met de mededeling dat de voorstelling Carré-onwaardig was. Slechte vertalingen, liedjes die qua lettergrepen/muziek niet kloppen. Amateuristische inzet van muziek, om over de performance van de acteurs nog maar niet te spreken. Decor en techniek van poppenspelers vond ik wel goed, dat moet ook wel gezegd worden. Niet gaan, zou ik zeggen.

  • Van Greet Witvliet op Faderpaard

    Hallo ….,
    Net bij toeval het laatste stukje van de uitzending van de Friese omroep gezien : uitzending n.a.v. het gedicht : “Faderpaard” .
    Het zag er bijzonder mooi en “treffend” uit .[ 19 juli 2914 ] Bestaan daar – net als bovenstaande vraag – inderdaad Dvd’s van ?

    Heel graag info hieromtrent , met vriendelijke groeten
    Greet Witvliet

  • Van Jet van den Berg op Hebriana

    Duurde het drie uur?
    De tijd vloog, we zaten meteen in het verhaal. Jammer dat het voorbij is.
    Complimenten aan alle spelers!

  • Van Lucia van Heteren op Two Room Apartment

    Kester, helemaal mee eens. Specifiek die ene scene ontroerde door de echtheid, een van de aangrijpendste beelden van dit seizoen. Jammer voor iedereen die de voorstelling gemist heeft.

  • Kester Freriks

    Van Kester Freriks op Stats en Tussenland

    Is inmiddels gebeurd; op de flyer met credits hebben de makers verzuimd de stem van Ilke Turpijn te vermelden.