Jammer dat je de essentie gemist hebt. Hij liet je juist ongemakkelijk voelen omdat we die (en andere) woorden allemaal gebruiken om te sussen. Hij ging juist met ons op zoek naar betekenis. Wat mij betreft een sterke voorstelling
Beste Pieter, je bent van harte welkom om een van onze voorstellingen te komen bezoeken. Ik heb je al lange tijd niet meer bij ons in de zaal gezien, dus dat zou een leuk weerzien zijn. Als onderwerp van deze recensie lijkt het me niet gepast hier mijn mening te geven over het werk van Loek zonneveld, maar algemeen gesproken vind ik het wel chiquer als men eerst zelf de materie bestudeert alvorens de integriteit van een (ex-) collega in twijfel te trekken. Bovendien zou dan de polemiek niet alleen het enige middel, maar ook een zuiver middel zijn om de kunst der theaterkritiek weer invloed te geven. Dus hopelijk tot ziens, bijvoorbeeld op 6 of 7 februari in Haarlem, 19 februari in Rotterdam of 11 maart in Den Haag. Vriendelijke groet, Martijn Nieuwerf
Hi. I am one of the players in 3 For All. First of all, thanks for your nice review and of course supporting the Improv Amsterdam festival by taking the time to come review the shows! Just wanted to mention that in addition to doing the short-form scenes format that we did Monday night, we also do long-forms of all kinds. So do many of the performers at this festival. We started doing longform (narrative) improv in 1988 in San Francisco, which I believe makes us the first city in the world to do so!
Erg ironisch, het fragment dat Loek Zonneveld citeert: het gaat eigenlijk over hemzelf, want hij heeft dezelfde voorstelling ook gerecenseerd in de Groene Amsterdammer. Zou hij ook twee kaartjes declareren, en er eentje doorverkopen? Redactie: wees eerlijk en verwijs in de rechterkolom bij ‘Elders’ naar de recensie die Loek Zonneveld in de Groene heeft geschreven. Tip: stuur eens een andere recensent naar werk van Barre Land, Discordia en dergelijke gezelschappen, voor wat meer diversiteit. Nu lijkt het alsof er maar überhaupt maar 1 recensent naar hun werk komt kijken, en daar vervolgens in alle media die tot zijn beschikking staan, een juich-recensie over schrijft.
Haha wat een potsierlijke recensie zeg. Iemand helemaal afslachten zonder met inhoudelijke argumenten te komen. Echt schandalig. Het wordt tijd dat jullie hier professionals in gaan huren, mensen die in staat om hun mening te onderbouwen. En als de enige spanning die je voelt voortkomt uit een scene over seks met courgetten, zegt dat meer over jezelf dan over de voorstelling…
Zie André van Duin, zie Sinterklaas. Het echte werk begint daarna. Wat laat je dat personage doen? Wat laat je hem zeggen?….. > Sinterklaas zou ik geen ‘personage’ noemen. Wat hij zegt (en doet) staat historisch min of meer al vast. Toch?
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.
Van hanscollignon op Reimsreisje (8+)
Van david op Tot nu toe
Van Jean-Paul Caelen op René Lobo 1940-2015
Van Martijn Nieuwerf op It's another tale told by an idiot
Van Martijn Nieuwerf op It's another tale told by an idiot
Van Martijn Nieuwerf op It's another tale told by an idiot
Van Robert Kern op De verleiding van een moordvrouw
Van Tim Orr op Impro Amsterdam 2015
Van Anouk Leeuwerink op Van Hove naar Brussel?
Van Pieter Bots op It's another tale told by an idiot
Van moi op De Verleiders: Door de bank genomen
Van Marijn Lems op Van Hove naar Brussel?
Van Thom op Groene vingers
Van Felix Bezem op Groene vingers
Van Constant Meijers op Groene vingers
Van Felix Bezem op Groene vingers
Van Anouk Leeuwerink op Il viaggio a Reims
Van Tv op Mijn tweede
Van Marike Hazenberg op Mijn tweede
Van Lonneke Kok op Zestien nieuwe leden voor Akademie van Kunsten