BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

DE THEATERWERELD IS KUT!

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

DE THEATERWERELD IS NET EEN MIDDELBARE SCHOOLPLEIN IN AMSTERDAM NOORD

WAAR MEN LIEVER PRAAT MET GELIJKGESTEMDEN OVER ANDERS DENKENDEN DAN DIRECT MET DE ANDERS DENKENDEN

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

DE THEATERWERELD VOERT GEEN DIALOOG

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

DE THEATERWERELD VOERT POLITIEK

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

DE THEATERWERELD: STELLETJE PESTKOPPEN

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

NIEMAND REAGEERT

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

MAAKT HET UIT WAT IK OPSCHRIJF?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

OF DAT IK EEN PERSPECTIEF DEEL

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

TEGEN WIE HEB IK HET EIGENLIJK?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

OVER WIE GAAT DIT?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WAAR MOET IK HET NOG OVER HEBBEN?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

THEATERWERELD IS: WIT EENZIJDIG VEEL TE VEEL MANNEN AAN HET ROER EN OPPORTUNISTISCHE HAANTJES EN KIPPEN

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

OPDAT MIJN WOORDEN AAN MOGEN KOMEN ALS TOMATEN IN HET GEZICHT
OPDAT MIJN WOORDEN MOGEN AANKOMEN ALS HET GLITTER IN JE LEVEN WAT LANG BLIJFT SCHIJNEN OP ONDER ANDERE JE HAARGRENS EN IN JE BILNAAD OVERAL GLITTER OVERAL SHINEN

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

BESTE THEATERWERELD HOE GAAT HET MET JE?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WORDT HET GELD WEL EERLIJK VERDEELD?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WAT BEN JE NU OP DIT MOMENT AAN HET LEREN?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

BEN JE GELUKKIG?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WAT BETEKEND HET OM NORMAAL TE ZIJN?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

BEVALT  DE MAINSTREAM BEHAVIOUR?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WAT IS JE GROOTSTE VERWONDERING?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

HOE PLAATS JE JEZELF OF NIET IN DE KUNSTWERELD?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WIE OF WAT HELPT JE HERINNEREN WIE JE EIGENLIJK BENT ?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

IS ER EEN ROL DIE JE NOG NIET DURFT TE SPELEN?

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

WELKE ROL HEEFT JE HET DICHTST BIJ JE EIGEN HELLEVUUR GEBRACHT EN WAT HEB JE DAARVAN GELEERD?

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

THEATERWERELD WAT IS JE LIEVELINGSKLEUR ?

OF JE LIEVELINGS NIET-KLEUR?

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

IK HEB GEEN ZIN MEER OM TE SCHRIJVEN WANT IK WEET ECHT NIET MEER WAT IK NOG MOET ZEGGEN WAT IK AL NIET GEZEGD HEB DAN WEL NIET AL VELE VROUWEN EN ONAFHANKELIJKE KUNSTENAARS VOOR MIJ HEBBEN GEZEGD

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ER IS POLARISATION AND GENTRIFICATION AAN DE HAND IN DE THEATERWIJK

VROUWEN EN ALLE ANDERE MINDERHEDEN MOETEN OP POSITIES ZITTEN WAAR NU NOG STEEDS HET CONSERVATIEVE VOLK MET ZIJN TOMAATVLEKKEN IN HET GEZICHT EN GLITTER BILNAAD NIET OPSTAAT OM DE AMBACHT DIE ONS ALLEN ZOGENAAMD ZO LIEF IS VERDER TE ONTWIKKELEN VOORDAT HET VERDWIJNT.

IK VERDWIJN.

Vertrekkend vanuit een persoonlijke bron, geïnspireerd door gebeurtenissen, relaties en personen uit mijn eigen leven. Ik toon in mijn werk de mens die op zoek is naar identiteit en die daar falend in slaagt. Ik onderzoek hoe ik als mens het onbekende aanga. Het onbekende is voor mij; het ego, de liefde en eenzaamheid.

Mijn fascinatie is het begin van mijn werkproces die gedurende het onderzoeken, repeteren en spelen voortdurend wordt bevraagd; de uitkomst daarvan transformeert van dag tot dag.

Ik heb een liefde voor geschreven taal gecombineerd met het fysiek en hoe deze beweegt.

Ik poog een DIALOOG te ontwikkelen tussen ons denken en ons doen.

In mijn nieuwe voorstelling ga ik op zoek naar wat het betekent om af te rekenen met alles en iedereen die mij in de afgelopen 31 jaar zwaar genaaid hebben, uit zelfliefde. Uit liefde voor daar waar ik vandaan kom en waar ik nu sta door daar waar ik vandaan kom. Wat betekent het om af te maken zonder relativering? Wat voel je er voor? Wat voel je tijdens ? Wat voel je erna? Hoe beweeg je er voor? Hoe beweeg je tijdens? Hoe beweeg je erna ?

Op dit moment wordt mijn vooronderzoek mogelijk gemaakt door stichting LIKEMINDS.

HEB JE VRAGEN OF OPMERKINGEN MAIL DAN NAAR dijaloog@gmail.com
of geef antwoord op deze vragen:
MAAKT HET UIT WAT IK OPSCHRIJF?
HOE GAAT HET MET JE ?
WORDT HET GELD EERLIJK VERDEELD?
BEN JE GELUKKIG?

Einde advertentie.

 

Dossiers

Theatermaker mei 2019